شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۱۷:۴۳

برگزاری سه رویداد بزرگ دریایی کشور در مهرماه

باشگاه خبری فراساحل: قرار است مهرماه امسال علاوه بر مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی، بیست و چهارمین همایش ارگان‎های دریایی و نمایشگاه بین‌المللی دریانوردی نیز برگزار ‎شود. براساس برنامه‎ریزی‎های اولیه قرار است درمهرماه امسال علاوه بر برگزاری مراسم گرامیداشت روزجهانی دریانوردی، بیست و چهارمین همایش ارگان‎های دریایی و نمایشگاه بین‌المللی دریانوردی نیز برگزار ‎شود فعلا، تهران برای برگزاری این سه رویداد در نظر گرفته شده است.


به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، طبق اعلام اداره کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی و بین‎المللی سازمان بنادر ودریانوردی، مطابق برنامه‎ریزی‎های اولیه؛ امسال بیست و چهارمین همایش ارگان‎های دریایی و نمایشگاه بین‎المللی دریانوردی در هفته ملی دریانوردی برگزار خواهد شد که براین اساس سوم و چهارم مهرماه برای برگزاری بیست و چهارمین همایش ارگان‎های دریایی و پنجم تا هفتم مهرماه برای برپایی نمایشگاه بین‎المللی دریانوردی در نظر گرفته شده است علاوه براین، طبق روال سال‌های گذشته در روز آخر هفته ملی دریانوردی، برنامه ویژه گرامیداشت روز دریانوردی و تقدیر از دریاییان نمونه کشور برگزار می‎شود.

 
هر چند بر اساس اعلام  اداره کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی و بین‎المللی سازمان بنادر ودریانوردی، پیشنهادشده است هر یک از این رویداها در یک مکان مجزا برگزار شود و این نیز به نظر نهایی مجری و میزبان برنامه و همچنین توافق مدیران ارشد دریایی بستگی خواهد داشت اما با این همه، به نظر می‌رسد تهران در مهرماه علاوه بر برگزاری مراسم هفته ملی دریانوردی، شاهد برگزاری دو رویداد دریایی  دیگر هم باشد به طوری که  بناست بیست و چهارمین همایش ارگان‎های دریایی که سال‎های گذشته در یکی از شهرهای ساحلی برگزار می‎شد و همچنین  نمایشگاه بین‌المللی دریانوردی در پایتخت ایران برگزار شود البته هر چند محل برگزاری این نمایشگاه هنوز نهایی نشده اما از مصلای امام خمینی (ره) به عنوان یکی از گزینه‎ها برای برگزاری آن اسم برده شده است. انتظار می‌رود تعیین محل و تاریخ دقیق برگزاری این رویدادهای بزرگ دریایی  کشور به زودی  مشخص شود.


برگزاری مراسم روز جهانی دریانورد
امسال روز جهانی دریانورد با ماه مبارک رمضان همزمان شده است و بنابر اعلام اداره کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی و بین‎المللی سازمان بنادر ودریانوردی، این سازمان قصد دارد به منظور گرامیداشت این روز و تقدیر از دریانوردان نمونه کشور مراسمی را در پنجم تیرماه مصادف با 25 ژوئن  با حضور مقامات ارشد کشوری و لشگری و همچنین مدیران ارشد دریایی کشور برگزار کند. براساس  اعلام اداره کل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی و بین‎المللی سازمان بنادر ودریانوردی در این مراسم که بصورت ضیافت افطار برگزار می شود‎ از حدود 45 دریانورد نمونه کشور تقدیر خواهد شد.



  کد خبر : 1799
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :